< ERRONKA IREKIA/>
<ERRONKA IREKIA/>
Bezeroen telefonozko arretaren gogobetetzea aztertzeko adimen artifiziala
< Deskribapena />
1. Funtzionalitate zentrala:
Kontratazio-erakundeak Adimen Artifizialeko (AA) sistema bat ezarri nahi du, elebidun (euskara/gaztelania) chatbot gisa jarduten duena eta gaztelaniaz, euskeraz eta hizkuntza elebidunetan egindako telefono-elkarrizketen analisi automatikoaren gaitasunak barneratzen dituena, Dei Zentroaren bezeroarentzako arreta eta barne-kudeaketa optimizatzeko.
Kontratuaren helburua honako hauen bidezko irtenbide bat garatzea, hedatzea, integratzea eta mantentzea da:
- Harpidedunei automatikoki zerbitzua ematen die online txat kanal baten bidez;
- Barne erabiltzaileei laguntza adimenduna ematen die enpresaren dokumentazioan oinarrituta ;
- Telefono-elkarrekintzen kalitatea ebaluatzen du, bi hizkuntza ofizialetan, hobekuntza-arloak detektatuz;
- Ereduaren etengabeko birziklapena ahalbidetzen du erantzun eguneratuak eta zehatzak bermatzeko.
2. Proiektuaren esparru orokorra
Irtenbideak bi modu bereizi izan behar ditu:
1. Harpidedun Modua (kanpokoa):
- Testu-txat bidezko laguntza, 24/7, euskeraz eta gaztelaniaz.
- Harpidedunek modu independentean kudeatu ahal izango dute:
- Zerbitzuen altak eta bajak.
- Titularitatearen aldaketa.
- Zuzeneko zordunketaren aldaketa.
- Faktura/datuak bidaltzeko helbidearen aldaketa.
- Intzidenteen kudeaketa, kexak eta matxurak barne.
- Prozedurak burutzeko lan-fluxu gidatuak, argiak eta seguruak.
2. Barne Modua (baimendutako erabiltzaileak):
- Sarbide mugatua saio-hasiera seguruaren bidez (erabiltzaile-izena/pasahitza eta 2FA gomendatzen dira).
- Sistemak barne erabakiak hartzea lagunduko du, honako hauetan oinarritutako kontsultei erantzunez:
- Uraren Ziklo Integratuaren Ordenantza.
- Araudi Teknikoak.
- Lan-jarraibideak eta prozedurak.
- Bileren aktak eta bestelako dokumentazio korporatiboa.
- Bilaketa semantikoaren gaitasuna eta arrazoiketa, arauzko eta dokumentazio teknikoan oinarrituta.
3. Proiektuaren faseak
1. Fasea – Elebidun Txatbot-a (Harpidedunak + Barne Erabiltzaileak)
- Txata webean eta aplikazioan eskuragarri, gaztelaniaz eta euskeraz.
- Harpidedunen ohiko transakzioen automatizazioa.
- Barne moduaren ezarpena, baimendutako langileentzako sarbide seguruarekin.
- Hasierako bilaketa eta erabakiak hartzeko laguntza gaitasunak, arauzko, tekniko eta antolakuntzazko dokumentazioan oinarrituta.
- Elkarrekintzen erregistro egituratua (asmoak, orduak, erreferentziak).
- IA prestakuntzarako hasierako
- datu-multzoa .
2. Fasea – Telefono bidezko elkarrizketen azterketa
- Deiak automatikoki prozesatzea gaztelaniaz, euskeraz eta hizkuntza elebidunetan.
- Asmoen detekzioa eta sentimenduen azterketa.
- Kalitate adierazleen, alerten eta gomendioen sorrera.
- Deien Zentroko taldeari etengabeko feedbacka .
4. Funtzio-eskakizunak
- Erantzun azkarrak, argiak eta pertsonalizatuak.
- Intzidente kritikoak operadoreei automatikoki birbideratzea.
- Barne laguntza eta txosten panela .
- Eredua etengabe birziklatzeko gaitasuna, honako hauen bidez:
- Detektatutako erantzun okerrak zuzentzea.
- Enpresako dokumentu berriekin automatikoki eguneratzea.
5. Baldintza teknikoak
- CRM eta dokumentuen kudeaketarekin integrazioa.
- Txartelen kudeaketa eta dei- zentro sistemetara konektatzeko APIak .
- GDPR zorrotza betetzea: anonimizazioa , enkriptatzea eta baimenen kudeaketa.
- % 99ko gutxieneko erabilgarritasuna.
- Diseinu modularra eta eskalagarria.
- Kode irekiko softwarearen erabilera esklusiboa inplementazio osoan, GIPUNKOK lizentzia-tasarik behar ez izatea bermatuz. Urak .
6. Jabetza intelektuala
- Kode, IA eredu eta ondoriozko konfigurazio guztien jabetza intelektuala GIPUKOKOArena izango da esklusiboki. Urak .
- Lizitazio-eskaintzak iturburu-kode osoa entregatuko du, dokumentazio teknikoa, hedapen-gidoiak, prestakuntza-
datu-multzoak eta konfigurazioak barne. - GIPUNKOK softwarearen erabilera, aldaketa edo eskalatzeari buruzko edozein mugapen espresuki debekatuta dago. Urak .
7. Eskalagarritasuna eta Mantentzeko Gaitasuna
- Dei eta mezu elektronikoen % 30eko murrizketa kalkulatua 6 hilabetetan.
- Ohiko kontsulten % 80ren automatizazioa.
- Prestakuntza inkrementala eta ereduaren etengabeko hobekuntza.
- Gutxienez 5 urtez mantentze zuzentzailea eta ebolutiboa bermatuta.
8. Arrisku identifikatuak
- Barne erresistentzia teknologia berriak hartzeko.
- Dauden sistemekin integratzearen konplexutasuna.
- Datu sentikorrak kudeatzeko balizko ahultasunak.
9. Espero den eragina
- Bezeroarentzako arreta eta komunikazioan hobekuntza nabarmena.
- Lan-karga operatiboa murriztea.
- Barne erabiltzaileentzako laguntza adimentsua erabaki informatuak hartzeko.
- Bezeroen gogobetetasuna eta dei- zentroaren eraginkortasuna handitzea .
10. Segurtasuna
- Barne moduan autentifikazio sendoa.
- Roletan oinarritutako sarbide-kontrola.
- Muturretik muturrerako komunikazio enkriptatua (TLS 1.3+).
- Auditoria-erregistroa eta intzidenteei erantzuteko plana.
📢 Deialdiari buruzko informazio garrantzitsua
Proposamenak jasotzeko eta hautatzeko prozesua lizitazio bidez baino ez da egingo, eta gardentasuna, aukera-berdintasuna eta objektibotasuna bermatuko dira ebaluazioan.
Laster jakinaraziko da deialdiaren irekiera-data.
Hirugarren deialdian finantzatutako proiektua (2024), norgehiagoka bidez, uraren hiri-zikloaren eraginkortasuna hobetzeko proiektuak egiteko (PERTE Uraren Zikloaren Digitalizazioa), Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren esparruan – Europar Batasunak finantzatua – NextGenerationEU.
< Gutxi gorabeherako aurrekontua/>
60.000€
Erronka:

BAIChallengeari buruzko zalantzaren bat al duzu?
Idatz iezaguzu baic@baic.eus heldidera eta konponduko dizkizugu