< ERRONKA IREKIA/>

<ERRONKA IREKIA/>
Bezeroen telefonozko arretaren gogobetetzea aztertzeko adimen artifiziala

< Deskribapena />

1. Funtzionalitate zentrala:

Kontratazio-erakundeak Adimen Artifizialeko (AA) sistema bat ezarri nahi du, elebidun (euskara/gaztelania) chatbot gisa jarduten duena eta gaztelaniaz, euskeraz eta hizkuntza elebidunetan egindako telefono-elkarrizketen analisi automatikoaren gaitasunak barneratzen dituena, Dei Zentroaren bezeroarentzako arreta eta barne-kudeaketa optimizatzeko.

Kontratuaren helburua honako hauen bidezko irtenbide bat garatzea, hedatzea, integratzea eta mantentzea da:

  • Harpidedunei automatikoki zerbitzua ematen die online txat kanal baten bidez;
  • Barne erabiltzaileei laguntza adimenduna ematen die enpresaren dokumentazioan oinarrituta ;
  • Telefono-elkarrekintzen kalitatea ebaluatzen du, bi hizkuntza ofizialetan, hobekuntza-arloak detektatuz;
  • Ereduaren etengabeko birziklapena ahalbidetzen du erantzun eguneratuak eta zehatzak bermatzeko.

2. Proiektuaren esparru orokorra
Irtenbideak bi modu bereizi izan behar ditu:

1. Harpidedun Modua (kanpokoa):

  • Testu-txat bidezko laguntza, 24/7, euskeraz eta gaztelaniaz.
  • Harpidedunek modu independentean kudeatu ahal izango dute:
  • Zerbitzuen altak eta bajak.
  • Titularitatearen aldaketa.
  • Zuzeneko zordunketaren aldaketa.
  • Faktura/datuak bidaltzeko helbidearen aldaketa.
  • Intzidenteen kudeaketa, kexak eta matxurak barne.
  • Prozedurak burutzeko lan-fluxu gidatuak, argiak eta seguruak.

2. Barne Modua (baimendutako erabiltzaileak):

  • Sarbide mugatua saio-hasiera seguruaren bidez (erabiltzaile-izena/pasahitza eta 2FA gomendatzen dira).
  • Sistemak barne erabakiak hartzea lagunduko du, honako hauetan oinarritutako kontsultei erantzunez:
  • Uraren Ziklo Integratuaren Ordenantza.
  • Araudi Teknikoak.
  • Lan-jarraibideak eta prozedurak.
  • Bileren aktak eta bestelako dokumentazio korporatiboa.
  • Bilaketa semantikoaren gaitasuna eta arrazoiketa, arauzko eta dokumentazio teknikoan oinarrituta.

3. Proiektuaren faseak

1. Fasea – Elebidun Txatbot-a (Harpidedunak + Barne Erabiltzaileak)

  • Txata webean eta aplikazioan eskuragarri, gaztelaniaz eta euskeraz.
  • Harpidedunen ohiko transakzioen automatizazioa.
  • Barne moduaren ezarpena, baimendutako langileentzako sarbide seguruarekin.
  • Hasierako bilaketa eta erabakiak hartzeko laguntza gaitasunak, arauzko, tekniko eta antolakuntzazko dokumentazioan oinarrituta.
  • Elkarrekintzen erregistro egituratua (asmoak, orduak, erreferentziak).
  • IA prestakuntzarako hasierako
  • datu-multzoa .

2. Fasea – Telefono bidezko elkarrizketen azterketa

  • Deiak automatikoki prozesatzea gaztelaniaz, euskeraz eta hizkuntza elebidunetan.
  • Asmoen detekzioa eta sentimenduen azterketa.
  • Kalitate adierazleen, alerten eta gomendioen sorrera. 
  • Deien Zentroko taldeari etengabeko feedbacka .

4. Funtzio-eskakizunak

  • Erantzun azkarrak, argiak eta pertsonalizatuak.
  • Intzidente kritikoak operadoreei automatikoki birbideratzea.
  • Barne laguntza eta txosten panela .
  • Eredua etengabe birziklatzeko gaitasuna, honako hauen bidez:
  • Detektatutako erantzun okerrak zuzentzea.
  • Enpresako dokumentu berriekin automatikoki eguneratzea.

5. Baldintza teknikoak

  • CRM eta dokumentuen kudeaketarekin integrazioa.
  • Txartelen kudeaketa eta dei- zentro sistemetara konektatzeko APIak .
  • GDPR zorrotza betetzea: anonimizazioa , enkriptatzea eta baimenen kudeaketa.
  • % 99ko gutxieneko erabilgarritasuna.
  • Diseinu modularra eta eskalagarria.
  • Kode irekiko softwarearen erabilera esklusiboa inplementazio osoan, GIPUNKOK lizentzia-tasarik behar ez izatea bermatuz. Urak .

6. Jabetza intelektuala

  • Kode, IA eredu eta ondoriozko konfigurazio guztien jabetza intelektuala GIPUKOKOArena izango da esklusiboki. Urak .
  • Lizitazio-eskaintzak iturburu-kode osoa entregatuko du, dokumentazio teknikoa, hedapen-gidoiak, prestakuntza-
    datu-multzoak eta konfigurazioak barne.
  • GIPUNKOK softwarearen erabilera, aldaketa edo eskalatzeari buruzko edozein mugapen espresuki debekatuta dago. Urak .

7. Eskalagarritasuna eta Mantentzeko Gaitasuna

  • Dei eta mezu elektronikoen % 30eko murrizketa kalkulatua 6 hilabetetan.
  • Ohiko kontsulten % 80ren automatizazioa.
  • Prestakuntza inkrementala eta ereduaren etengabeko hobekuntza.
  • Gutxienez 5 urtez mantentze zuzentzailea eta ebolutiboa bermatuta.

8. Arrisku identifikatuak

  • Barne erresistentzia teknologia berriak hartzeko.
  • Dauden sistemekin integratzearen konplexutasuna. 
  • Datu sentikorrak kudeatzeko balizko ahultasunak.

9. Espero den eragina

  • Bezeroarentzako arreta eta komunikazioan hobekuntza nabarmena.
  • Lan-karga operatiboa murriztea.
  • Barne erabiltzaileentzako laguntza adimentsua erabaki informatuak hartzeko.
  • Bezeroen gogobetetasuna eta dei- zentroaren eraginkortasuna handitzea .

10. Segurtasuna

  • Barne moduan autentifikazio sendoa.
  • Roletan oinarritutako sarbide-kontrola.
  • Muturretik muturrerako komunikazio enkriptatua (TLS 1.3+).
  • Auditoria-erregistroa eta intzidenteei erantzuteko plana.

 

📢 Deialdiari buruzko informazio garrantzitsua

Proposamenak jasotzeko eta hautatzeko prozesua lizitazio bidez baino ez da egingo, eta gardentasuna, aukera-berdintasuna eta objektibotasuna bermatuko dira ebaluazioan.

Laster jakinaraziko da deialdiaren irekiera-data.

Hirugarren deialdian finantzatutako proiektua (2024), norgehiagoka bidez, uraren hiri-zikloaren eraginkortasuna hobetzeko proiektuak egiteko (PERTE Uraren Zikloaren Digitalizazioa), Berreskurapen, Eraldaketa eta Erresilientzia Planaren esparruan – Europar Batasunak finantzatua – NextGenerationEU.

 

< Gutxi gorabeherako aurrekontua/>

60.000€

Erronka:

BAIChallengeari buruzko zalantzaren bat al duzu?

Idatz iezaguzu baic@baic.eus heldidera eta konponduko dizkizugu

Scroll to Top